Szavatosság és jótállás:

Megrendelő az általa megrendelt árucikkek vonatkozásában szavatossági igényeit a Polgári törvénykönyv 305. §-ban foglaltak szerint érvényesítheti, valamint a kereskedőt az egyes tartós használatra rendelt termékek esetén jótállási kötelezettség terheli a 117/1991.(IX.10) Kormányrendeletben foglaltak szerint. Felek között ezen szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyv, illetve a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak.


Garanciális ügyintézés menete:

Ha a meghibásodott termék rendelkezik garancialappal, úgy a garancialapon feltüntetett szakszerviz illetékes a garanciális ügyintézés tekintetében.

Azoknak az eszközöknek, melyek nem rendelkeznek garancialappal, cégünk végzi a garanciális ügyintézést. A számlán illetve a garancialevélen minden esetben feltüntetjük a vállalt garancia hosszát évben, vagy hónapban.

Az elküldött termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell szervizelésre leadni. FONTOS, hogy a szükséges papírokon kívül (EREDETI számla, EREDETI garancialevél, hibaleírás, tesztoldal) napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez.

Kérjük, hogy gondoskodjon visszajuttatott termékek megfelelő csomagolásáról, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem vállalunk felelősséget. Elveszett garancialevelet nem áll módunkban pótolni. A garancialevélen történő bármilyen utólagos javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a garancialevél érvénytelenségét vonja maga után. A garanciális ügyintézés hossza, általában 2-3 hét, esetenként ennél rövidebb és hosszabb is lehet.

  • A visszaküldött termékeket bevizsgáljuk, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát megállapítjuk.
  • A termék gyáriszám/vonalkód sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztést von maga után.
  • A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos garanciális költségek a kár okozóját terhelik!
  • Tonerek garanciális ügyintézéséhez minden esetben tesztlap szükséges, amin látszik a toner használtsága %-ban.
  • Memóriakártyák, pendrive-ok, memóriák, egyéb termékek csomagolásán esetenként vonalkód szerepel. A beazonosíthatóság miatt ezt a vonalkódot minden esetben meg kell őrizni.


Garancia alól kizáró okok:

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram)
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves, magas páratartalommal rendelkező környezetben való használat.
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzettséggel rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • A cégünk által összeszerelt számítógép konfigurációk garanciális időszak alatti megbontását, javítását csak és kizárólag cégünk végezheti! Más szakszervíz által történő megbontás csak írásban adott engedélyünkkel történhet! Más szakszervíz által okozott hibáért kizárjuk felelősséget, az adott hardverelem(ek) garanciális ügyintézését megtagadjuk.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Tonerek, tintapatronok 55%-nál alacsonyabb töltöttségi szint.
  • Tonerek, tintapatronok, megbontása, szétszerelése.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális záró címke, vonalkód, szériaszám ami miatt a terméket nem tudjuk beazonosítani.
  • Kizárjuk felelősségünket a tonerek és egyéb általunk értékesített termékek használata által okozott károk, elmaradt haszon tekintetében.
  • Az áruházunkban összeszerelt számítógép konfigurációk lezáró címkével kerülnek kiadásra. A címke sérülése (a ház megbontása) a komplett konfiguráció garancia vesztésével jár!
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.


Nem garanciális jellegű problémák:

  • Kompatibilitási problémák.
  • A vásárló (hardver) környezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész/termék.
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.
  • Utángyártott kellékanyagok 50% töltöttségi szint alatt, a nyomtatás minősége romolhat. Ez a természetes elhasználódás következménye!
  • Az utángyártott tonerek, tintapatronok esetében esetleg nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik.


Az alábbi márkák garanciaidőn belüli szervizelését vállaljuk:
  • SAMSUNG hivatalos szervizpont (saját értékesítésből meghibásodott termékek javítása)
  • LG
  • OKI
  • LEXMARK
  • XEROX
  • EPSON
  • HANSPREE
  • PHILIPS
  • HP
  • LENOVO
  • FUJITSU – (SIEMENS)
  • KYOCERA
  • NEC
  • AOC
  • VIEWSONIC
  • MYAUDIO
  • PRESTIGIO

BestByte:
  • BestByte webshop: garanciális partner pont

GARANCIÁN TÚL BÁRMILYEN Informatikai és Irodatechnikai eszköz javítása:
  • BRAND (gyári) vagy Non Brand (összeszerelt) PC
  • Notebook
  • Netbook
  • Ultrabook
  • Tablet készülékek
  • Monitorok
  • Szünetmentes tápegységek –UPS-
  • Vezetékes és Okos telefonok
  • Nyomtatók
  • Szkennerek
  • Fénymásolók
  • Multifunkciós készülékek

banner_19banner_belyegzo_250px.jpg
Megoldásaink

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön első kézből legfrissebb akcióinkról, rendezvényeinkről, nyereményjátékainkról!

Webshop
Közbeszerzés

Facebook